SYARIFATUL ATIQAH & SHARIFATUL SHAFIKA Only my twin daughter & home life
By: nor marlida

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 21-Jun-2010 04:14 Email | Share | Bookmark
MAJLIS PERKAHWINAN OFFICEMATE MELESA & MARENA

 
 
 
 
 
 
Salam...

Fuhhh...lega rasanya cuti sekolah dah abis.Bkn bermasalah dgn cuti sekolah tu tp pasal tiap kali cuti sekolah aje mesti terjebak dgn majlis kahwin yg tak putus2 undangan nya.Bknya tak suka,suka sgt bab2 mendirikan masjid ni cuma yg tak suka sbb poket jd kering kontang lah tp dah di undang pergi lah jugak.Blh dikatakan tiap2 minggu ler ada majlis kahwin dan semalam kira last part lah kot utk musim cuti sekolah ni.Semalam jugak berlangsung 2 majlis kahwin opis mate aku ni.ni aku geram sikitnya dia org ni buat majlis hari yg sama dan serentak tak ke haru sib baik tak jauh mana.Mula2 kami pergi rumah melesa sbb dia punya rumah dekat dgn opis.semua dah pakat jumpa kat opis nak gerak kul 12 tgh.Kira2 8 buah kereta(yg aku kira lah tak tau ler ada lebih lagi)konvoi gi umah melesa.aku kena lah drive sendiri sbb bwk kembar,aku memang tak caya nak tumpang kereta org mana tau kot2 kembar buat hal haru jdnya kete org nanti jd lebih baik aku bwk kete sendiri agak2 syg kete tak yah pergi senang citer.Tp kete aku memang sentiasa mcm tongkang pecah dgn mknan si kembar,plastik gula2 besepah.Siti aje tumpang kete aku sbb klu dia bwk kete dia buat membazir minyak dan menyusahkan nak parking jd naik sekali dgn aku sambil2 dia blh tengok kan kembar(tq yer siti akak ni memandai aje kan.sib baik kembar tak byk ragam mana masa siti dlm kete) ok dah lah melalut pulak aku jom tengok gambar yg tak seberapa ni.




kami pergi awal masa ni Lisa baru duk bersiap make up bagai seme jd aku gi jumpa kat dlm pun dia tengah nak salin baju jd takdelah gambar pengantin lagi pun kami semua duk kejar2 nak gi putrajaya pulak tengok majlis sanding marena pulak.aku pun kejar2 jugak sbb takut kena tinggal,aku bknya tau jln nak ke putrajaya tu di sbbkan itulah aku ikut konvoi dia org.ajak abah gi kenduri katanya nak rehat kat umah aje.Dlm kul 1 ptg kita org gerak gi putrajaya pulak.kepala kete dah ckp jumpa semua kat tol seremban.alamak aku nak gi tol seremban pun tak tau tp blh ler agak mana jln nya jd aku belasah aje dlm aku drive aku jumpa kete opis mate lain apa lagi kejar ler he..he..nak lumba ke?takde lah takut kena tinggal aje.jom tengok marena punya pulak.

itu ayah marena,senyum gembira dpt menantu.suami marena ni abang pd permain drum kumpulan kristal(klu tak salah main drum ler aku dah lupa lah,tak tau ler kot2 permain gitar)suami dia ni salah seorg PA hattan kira kwn2 artis ler ni tp aku tak nampak lah geng2 artis.yelah bkn nya dia artis kan



OK itu ajelah kisah minggu ni.Abah awal2 aku ajak gi kat org kahwin tak mau sudahnya aku blk kenduri dia pulak sibuk bersiap nak gi meminang anak org,itulah klu ikut aku dah tentu lepas tak yah sibuk jd juru ckp org meminang.Dah lah lepas ni msk n3 resepi lah pulak klu masuk resepi sekali kan lepas ni takde pulak n3.




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net