SYARIFATUL ATIQAH & SHARIFATUL SHAFIKA Only my twin daughter & home life
By: nor marlida

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 8-Mar-2010 04:38 Email | Share | Bookmark
MELAWAT ZOO NEGARA ~ 7 Mac 10

 
 
 
 
 
 
 
 
SALAM ...

Kita tinggalkan dulu cerita masak2 kita layan gambar flora dan fauna lak.smlm kami gi jln2 kat Zoo Negara.benornya dah lama abah cadang nak bawak kembar jln2 kat zoo tp tak berkesempatan lagi jd smlm bangun aje tido dan aku dgn lengan lagi duk wat sarapan tetiba abah ckp klu ari ni kita bawak budak2 gi tengok gajah nak tak?aku pun apa lagi dgn dialog "kakak adik nak gi tengok gajah tak?" kembar apa lagi terus jawab nak tengok gajah bu.dan secara outomatik tu ler jawab pan kpd pertanyaan abah.Plan ni mengejut aku pun kelam kabut sikit siapkan sarapan kemas2 apa2 yg patut utk bawak bekal nanti.Sambil2 kemas sambil gaduh dgn kembar jd siap lah dlm kul 10 pg maka kami pun berangkat lah ke Zoo Negara yg hanya beberapa kilometer aje dr umah kami ambik masa tak sampai 10 min pun.Mai layan gambo2 kami yg entah apa2.penat jln dan yg paling tak best bila kembar penat dia mintak dukung hu..hu...ibu dah lah kena galas beg lagi nak ambik gambar lagi last2 tak yah ambik gambar lagi









dan sekian itu aje yg aku sempat rakam kan dan tempet utk ari ni
bye..bye..lepas ni klu senang aku citer bab masak2 lak



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net