SYARIFATUL ATIQAH & SHARIFATUL SHAFIKA Only my twin daughter & home life
By: nor marlida

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 20-Feb-2010 16:58 Email | Share | Bookmark
FAMILYDAY & GATHERING - PANTAI BATU PELANDUK

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Salam...
Tak nak ckp byk layan gambar aje lah

Tarikh : 13 & 14 Feb 2010
Tempat : Pantai Batu Pelanduk Kuala Abang Dungun sebelah rantau abang
















klu sesapa nak naik kuda blh lah ngorat dgn pakwe ni ari2 dia duk ulang alik jln2 tepi pantai ni

Fuhhh..lega semua dah masuk gambar ingat nak wat byk n3 tp aku lak byk keje kat opis jd tak leh nak wat byk n3 sekali harung ajelah.Gambar2 kat atas adalah gabungan 3 kamera sbb tu byk dan ada lagik tak masuk tu

UTK TATAPAN KAK HANAZ SORRY GAMBAR TAK BERAPA CANTIKLAH

mkn tengahari di tepi pantai di bawah pondok dgn angin sepoi2


waktu mlmnya ber BBQ beramai2

diwaktu pg yg panas bergambar bersama sblm balik(sorry gambar salah ambik ni dah lawan matahari mestilah gelap gambarnya)

selepas sarapan dgn nasi dagang buatan mama dan bakal meneruskan perjalanan ke destinasi berikutnya

blh tengok citer kak hanaz gak dan madiha
ok layan ajelah gambar tu citer pasal masak kemudian lah kita citer yer bye..bye...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net