SYARIFATUL ATIQAH & SHARIFATUL SHAFIKA Only my twin daughter & home life
By: nor marlida

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 5-Oct-2009 07:15 Email | Share | Bookmark
OPEN HOUSE UTK KAZEN DAN MAK SEDARA ONLY

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ni aje gambar yg sempat aku rakam sebab duk busy dgn kembar yg nak jd ekor itik.entah apa pesen lah budak ni takut kat org lak.dulu masa kecik lagi dasyat bila ada org dtg umah dia akan menangis sampai org tu balik.ayo..yo..kembar2.Bila nenek angkat dia balik baru nak keluar bilik si adik nya tu yg kakak baru nak main2 dgn dua pupu nya.


menu2 yg aku hidangkan utk para tetamu.Sebab aku tak jemput ramai jd blh lah dia org tapau sekali.kak long puas hati tak?....ingat ya itu bukan sup kambing klu pening2 tu makna nya terlebih mkn bukan salah org yg masak.

menu utama ku bihun sup lah apa lagi(aku cilok gambar dr kak long lupa nak ambik lak)

punyalah malas tuan rumah ni semua pakai disposible aje kih..kih..(bekas tu aku basuh simpan balik tau bukan buang)

apa aku tengah duk ckp masa ni ya..benornya aku duk pujuk alin tu sebab kesian ibu dia tak blh nak mkn dia tak mau dgn org lain lah.teruk betul rupa aku ya ....bila dah kelam kabut mcm ni.

ni lak gambar yg kandid




alamak..gegar lak gambar ni

tengoklah kakak tu tak mau berengan langsung dr ibu mcm lah org nak mkn dia


gambar ni blur lak bila di besarkan




aksi kakak bila di suruh bergambar

adik ni selalu aje cari pasal silap sikit dah nak mengamuk,tengok tu bila ibu panggil dia buat dekkk je

adik belagak mcm org besar kunci rumah pun dia nak bawak dah tu cicirkan kat lantai.


gelagat kembar dgn basikal baru yg telah lama di idamkan

aku edit gambar guna picasa ni kureng sikit lah gambarnya tak cantik nampak blur aje.kena tukar photobucket balik lah nampaknya.

resipi menyunsul kemudian okey bye..bye..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net