SYARIFATUL ATIQAH & SHARIFATUL SHAFIKA Only my twin daughter & home life
By: nor marlida

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 23-Sep-2009 08:47 Email | Share | Bookmark
BALIK KG DAN N3 HARI RAYA

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
adik bergaya dgn baju dan kasut baru
 
kakak menyorok tak nak bergambar
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
SALAM SYAWAL BUAT SEMUA TEMAN,AKU KEMBALI BERSIARAN

Mula2 nak mintak ampun dan maaf lagi sekali utk semua kawan2 yg mana mengenali dan tidak mengenali sama ada di alam cyber atau alam nyata.sempena bulan syawal sama2 lah kita buka lembaran yg baru dan azam yg baru selepas sebulan bebas dari cengkaman syaitan(skrg syaitan dah mula bertengek dah).takde apa nak citer sangat cuma gambar sebelum balik kg dan gambar raya yg mana sempat aku ambik, itu pun tak cantik,blur aje


kembar kat nursery sementara tunggu abah dtg jemput.aku menapak dr opis ke nursery sebab lama sangat tunggu abah dtg.rupa2nya jam padahal bukan nya jauh sangat pun(jam gara2 lori konkrit duk melintang tangah jln lain kali klu nak wat mcm tu tunggu mlm lah jgn time org balik keje)


dah nampak sangat aku malas masak beli aje nasi bungkus utk buka sekali sahur.periuk semua gantung(sampai ari ni pun aku belum masak apa lagi kecuali air panas kih..kih..)


gelagat syafika dlm kete masa balik kg.dia mesti nak duk depan.kakak lak sibuk duk beriba sampaikan susah aku nak duduk.(blk keje pun selalu mcm ni aku terpaksa drive sambil riba dia)
masuk keje hari ni aje aku dah hilang sorang opis mate yg byk bantu aku buat keje walaupun kadang2 aku tak puas ati gak ngan dia tp bila dah lama kenal ok aje.Ice resign sebab sambung belajar jd aku tak sempat jumpat dia lepas raya jd aku bg dia rasa biskut raya sebelum aku balik kg ari tu.
_______________________________________________________________________________

Malam raya xtvt yg biasa kat dapur adalah masak menu utk pg raya.abah di tugaskan masak rendang sebab dia aje yg tau masak rendang tok.aku buat apa ya??? aku duk tolong kacau2 aje potong bawang tolong mana 2 yg patut lah.mama masak nasi dagang atas permintaan ku.sayang mama.tahun ni cuma family aku aje yg beraya umah mama adik aku mariah raya umah mak mertua dia(tak jauh mana pun cuma 10 min dr umah mama)jd kelam kabut sikit sebab biasanya adik aku yg kemas umah aku duk dapur kali ni semua kemas2 tu tinggal papa aje jd mcm biasalah ada yg ok ada yg k.o kih..kih...tp tetap siap semua


org kuat dapur(abaikan pemandangan yg tak sepatutnya tu)





mcm mana mariah ada sekali kat sini???sebab pg2 lagi waktu kita org nak bergambar dia dtg antor nasi arab utk keluarga kami jd dah alang2 ada masuk sekalilah utk bergamabar.muka aku mcm apa aje telengok entah apa yg nak di tayanglah.ni gara2 kalut dgn tamu yg dtg.itulah awal2 masing2 tak siap bila dah lewat memang sibuk dgn tamu lah pulak.

inilah family kecik haji omar uban(itu gelaran kat kampung)





mariah dan anaknya









Antara tetamu yg dtg masa raya pertama









t.q


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net