SYARIFATUL ATIQAH & SHARIFATUL SHAFIKA Only my twin daughter & home life
By: nor marlida

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 27-May-2009 03:54 Email | Share | Bookmark
TENSION !!!!!!!!

 
 
 
 
 
MEMASAK ADALAH HOBI UTAMA KU..
MEMASAK MENGHILANGKAN TENSION KU...
MEMASAK JUGA MENAMBAHKAN TENSION KU...


Inilah ropa puan bashah pandan chiffon cake.nasib buat 1/2 adunan aje.


Mula-mula masa bancuh mcm ok aje tapi bila dah masa jln makin lama makin turun tak tahu apa masalhnya tapi yg pasti ini dah masuk kali kedua aku buat chipon kek ni dulu ikut kak rinn punya resipi dr mat gebu tak jadi gak.skrg pun sama.yg dulu aku dah campak bila dah sakit mata memandang klu simpan bukan ada yg nak makan.ini bakal jadi mangsa blk keje nanti...


Ini perangai anak aku yg aku cukup tak sabar rasanya hari ni.Pagi tadi dr kul 7.30 pagi aku kejutkan adik suruh bangun gi skolah tapi dia tak bangun2 sampai siap tarik selimut tutup muka.Aku ingat kan saje aje tak tido rupanya lena balik.pastu jam dah dekat kul 8 aku terpaksalah dukung gak.Dia pun apa lagi mula mengamuk sampai aku nak drive pun tak boleh.Abah siap belikan kueh nak pujuk tapi tak mahu gak.Baru aku drive tak sampai 1 km dia boleh matikan suis kete(dia duduk atas riba)nasib baik kete belakang tak langar.menyirap betul darah ni dengan sapikah.


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net