SYARIFATUL ATIQAH & SHARIFATUL SHAFIKA Only my twin daughter & home life
By: nor marlida

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 21-May-2009 02:35 Email | Share | Bookmark
HAPPY BIRTHDAY..........30TH DAH TUA DAH..

waktu usia ku beberapa bulan(agaknya)
usia ku setahun
 
usia ku 2 tahun bersama along
usia ku 3 tahun(agaknya lah)
My besday 10 years
usia ku 16 tahun
usia ku 17
usia ku 20
usia ku 21
usia ku 22
usia ku 23
gambar cut and tampal
geng kamsis
geng class
waktu konvo kat kuantab
usia ku 28 thn kembar 44 hari
terima skrol konvo kat shah alam
geng baik
my best friend
 
housemate kat kuantan
ku rasa waktu itu inilah classmate yg paling lawa
my family
papa and mama
mama suatu waktu dulu
Ini lah wajah ku hari ni
class DIB
 
first time deco guna coklat ganache punyalah seksa rasanya
hangcusss rupa kek ni
cuba buat bunga atas piring lain dulu
Tepat jam 12 tengah malam pada 21 May 1979 maka lahirlah seorg puteri(wah mcm cite dogeng lak) di sebuah rumah yg terletak di pantai timur dan segalanya telah bermula........(bagi suspend skit)
Benornya aku nak bagi tahu hari ni besday aku...... syukur alhamdulillah sehingga hari ini genap umur ku 30 tahun aku masih lagi bernafas dibumi Allah ini.


Tak nak citer panjang cuma gambor aje yg bercerita tapi maaf le gambo lama dan tak cantik coz guna hangpon aje ambik gambornya.


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net