SYARIFATUL ATIQAH & SHARIFATUL SHAFIKA Only my twin daughter & home life
By: nor marlida

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 7-May-2009 02:49 Email | Share | Bookmark
BALIK KAMPUNG TENGOK ORANG BARU

Nur Allisya Ardiana Baru Lahir 2.92kg
allisya baru lahir 10.04.2009
allisya 6 hari
allisya 6 hari
allisya 9 hari
allisya 9 hari
allisya 11 hari
allisya 15 hari
allisya 24 hari
baru kuar dr labour room
allisya 6 hari
allisya 18 hari
kakak atika
abah muka sedih betul kena tinggal
Syarifatul Atikah
Syarifatul Syafika
kembar masa dlm pantang
Kembar dgn Tok ki dan nenek
Tika 6 bulan
Fika 6 bln
mandi manda di pantai umur 8 bulan
Atika
Atika
Atika
Atika
malam cukur kepala 44 hari
mami jarum
adik dlm bas
 
kembar baru pandai merangkak
syafika
syafika
 
 
 
 
 
 
 
 
Assalamualaikum semua....
Sekarang aku dah balik kg.Mana lagi kalau bukan kat Dungun Terengganu ni.Balik ni bukan apa nak nengok kan orang baru(anak mariah)hari ni dia dah masuk 26 hari tapi macam dah 26 minggu.Nanti boleh tengok gambar dia.

Ini gambar org yg happy benor dapat naik bas.gambar kakak tak ada sebab dia tak mau duk diam dlm bas ibu ambik gambar semua tak jadi sudahnya gambar dia tak adalah.kakak jangan merajuk ya.
Ini lak gambar org yg sedih kena tinggal.Abah jgn nangis nanti banjir lak Hentian Putra ni tak jadi balik kampung kang.

Alhamdullialah lebih kurang kul 4 pagi aku dan anak beranak sampai ke kg dengan selamat. Bila sampai Dungun,turun dari bas aku melilau cari mama@alang tak nampak lak.Kakak lak tak mahu bangun dr tido syok benor tido dlm bas ni.Nak tak nak terpaksalah dukung kiri kanan(dah biasa dah) nasib baik driver bas dah turunkan beg aku


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net